MEDLEFORSKVÄLL

Kvällen har spenderats på Medlefors hos farmor och farfar med släkten. Hade riktigt kul med mina härliga kusiner. Ted ville nå nya höjder genom att jag skulle lyfta upp honom i trädet, mitt lag på 2 pers regerade i fotboll och det var visst kul för de små att tävla i vem som kunde springa runt huset snabbast. Älskar dom!!
Det bjöds på riktigt god mat som vanligt när farmor står vid spisen. Riktigt härlig kväll!
Nu är jag trött av nån anledning så jag ska bara chilla. Imorgon drar träningen igång igen (gav mig själv påsklov från träningen och frossade på godis istället...), simning efter skolan och broarna med Sofia är spikat. Kiiing!!
TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0