MITT PÅSKLOV

Tänkte göra en liten sammanställning av mitt påsklov som varit amazing!

Måndag - Körlektion på morgonen sen hem för lunch sen drog jag vidare. Gick en långprommenad med Sofia och hittade på planer för morgondagen. Vi kom fram till att en roadtrip till Piteå var just vad vi behövde.
Tisdag - Klockan halv tolv hämtade jag upp Sofia hemma hos henne och vi körde min moppe i brist av annat till Gummark för att hämta moffes bil som vi skulle få låna. Körde till Pite där vi shoppade loss, åt middag och for sen hem till mig för myskväll med film och godis(jag som aldrig äter godis typ, påskfeber??). RIKTIGT BRA DAG! Älska roadtrips <3
Onsdag - Blev en riktig slappardag med mycket sömn. Lyckades bli klar med A-fasen!!
Torsdag - Klarade B-fasen en gång sen träffade jag Hanna och Ida och vi for på Olles. En riktigt lyckad kväll/natt/morgon med oväntat resultat, mer om det någon annan gång. Kan då säga att det är en skärtorsdag jag sent kommer att glömma.
Fredag - Vaknade efter knappt 4 timmars sömn före alla andra, vad hände där? Dagen bestod i alla fall av övningskörning, påskfika hos morfar, sol, filmmys och B-fas.
Lördag- Solade på morgonen sen for jag till stan för att träffa finaste Natalie för fika på Waynes. Sen gick vi ner till älven och satte oss och pratade i det jättefina vädret. Blev lite kallt mot slutet då jag valt att endast ha linne och shorts men det funkade. Supermysigt!!
Och hur tänkte killen som badade i älven? Galen!
Söndag- Sola, sola och lite mer sola. Cyklade till ICA med mamma och handlade lite. Hem. Sola, sola, sola lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0