STUDENTSKOR

Vet verkligen inte vad jag ska ha för skor på studenten. Det klassiska är ju att ha vita skor men svart eller någon färg är ju snyggt för att bryta av allt det vite tycker jag. Älskar verkligen dom blå på bilden nedanför, och färg är ju väldigt inne i sommar...
Sen måste jag ju även lista ut om jag ska ha klackar eller inte. Platta är helt klart mer praktiskt och jag vill kunna springa omkring hela dagen utan ont i fötterna men samtidigt så är höga klackar galet snyggt!
Kan inte förneka att en del av mig är riktigt sugen på converse på studenten, älskar dom!

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Jag var först sugen på färgglada skor, det skulle vara fint! :) svar: nämen välkommen till "bloggvärlden" Fia! ;)

2011-04-25 @ 15:04:07
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0