TRÅK

En plats du saknar Nya Zeeland, specifikt Whangarei där några favoriter bor.

 

En person du saknar En vän som är way to busy med sin pojkvän...

Ditt favoritplagg Min Levi's jeansskjorta eller min nya stickade från MQ.

Din favoritkändis Aaa va svårt!! Säger André Pops på sporten, gillar han

Bästa utestället Olles brukar leverera men jag saknar Station

 


Bästa staden Stockholm men Skell är rätt nice också när man tänker efter
Bästa skolämne Idrott men det har vi inte längre så det får nog bli Svenska at the moment

Favoritfilm Harry Potter hihi, Tron, actionfilmer och krigsfilmer är nice

Bästa plagg på motsatt kön Carlings, inget mer behöver sägas

Din senaste pojkvän/flickvän Oj det var många år sen, oseriösa grejer bara senaste åren

Någonting du är bra typ allt? Presterar alltid när det gäller att laga mat i alla fall, bra på att plannera och vara spontan

Någonting du är dålig på städa, hatar det

Ställen du har bott på Gummark och Sunnanå

Mamma eller pappa Men båda juee!

Syster eller bror Bror, har ingen syster

Mest udda sjukdomen du drabbats av Kommer jag att bli sjuk nu när jag säger ingen???

Sjukhusvistelser När jag bröt näsbenet för typ 8 år sen

Bästa resan Utanför sverige Irland, Nya Zeeland, Grekland

Största längtan Sommar! Att det ska hända nått nytt, Australien

Bästa fest Kan inte säga bara en

Bästa klädesbutik Carlings och Vila

Bästa upplevelse Alla resor, fest, sommar i Kroken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0