BUSY DAY

Vaknade 2, chillade lite sen ut till studgan för stugsista med släkten, surströming bjöds det på och det var ganska gott faktiskt. Sen hem, byta om, till matfesten för att träffa Lisa, Natalie, Linda och Abbas. Åt thaimat - det var helt ok. Sen snackade vi lite och gick omkring tills jag skulle och jobba. Smockat på Allstar vilket gör det roligare att jobba men ännu roligare var det när jag kom till Olles där det inte var lika fullt men det var jättemånga jag känner så hälften av tiden spenderades med att snacka typ. Fick dock ihop gott om bilder ikväll, tack för att ni låter mig fota!!! Vill slippa hålla på imorrn så bilderna fixar jag nuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0