DAGENS(NATTENS)

Dagens mående: Jättebra, hungrig, lite ont i halsen
Dagens humör: Jätteglad
Dagens borde: Lämna igen en tröja vilket jag gjorde
Dagens vill ha i allmänhet: Värme eller nya kläder
Dagens materiella vill ha: KLÄDER
Dagens beroende: Skvaller
Dagens längtan: Shopping imorrn med Mandy, torsdag med Lisi och sen FEST på fredag. Också australien ofc
Dagens klädsel: Beige stickad tröja från carlings, stuprörsjeans från cubus
Dagens smink: Mascara, eyeliner, solpuder, läppglans
Dagens frisyr: Haft det utsläppt med snabena men det är ihopsatt i en bulle nu
Dagens låt: Fest hos mange, vad annars
Dagens saknad: Claes, Felix, Zimme, Dunne och resten av mina favvoboys
Dagens dummaste: Skulle gå upp 10, gick upp 1
Dagens misslyckande: Samma som tidigare
Dagens köp: Chokladboll+cola
Dagens godis: Inget
Dagens mat: Paj, korv+spag, fikat
Dagens tidning: Vill ha en veckoravyn i min hand NU

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu snor jag den här dagens-grejen av dig ;)

2011-08-31 @ 17:48:29
URL: http://lisaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0