I TOLD TO MYSELF WTF

Simmat idag, babblat med mandis som far till ume över helgen, kommer sakna bruden!! Sen in till stan där jag bara skulle köpa läppglans men kom hem med läppglans, klänning, underkläder och en krona kvar (Y). Tog ett kort på klänningen men den såg typ aprikos ut istället för rosa så vi tar det en annan gång. Gick i alla fall rätt bra att simma med tanke på att jag varit sjuk i en månad drygt...

Emil försöker få ihop mig med sin kompis i skåne, han sa tydligen att jag var en 10a, nice! Problemet är att han bor i skåne, jag fattar typ inte skånska, fattar just och pass vad Emil säger och han är endå bra på att tona ner dialekten. Fick värsta sågningen för att jag skrev just och pass som att det inte är normalt?? Vad vet han, han tycker ju att mög är ett ord! Att jag redan har mitt öga på några andra är väl inte heller + för skånepajken men jag kan ju flytta till Lund som emil sa... känns dock inte som jag...
TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0