IT'S SUNDAY

Kom hem på morgonen(läs förmiddag) trött som stryk och fick mig lite välbehövlig sömn i fåtöljen efter dusch och mat. Sen var det dags att tagga kvartersfest, det var riktigt kul! Drack inget för jag skulle jobba och lika bra var det haha! Men usch va kallt det blev, satt med dunväst, två jackor, tjocksockar och fodrade stövlar och endå var jag inte varm!!

Gick bra att jobba sen, Calles är alltid lika svårfotat men det var sjukt kul att höra om Johans nya affärsidé, operera in en stålplatta formad som magrutor under huden, bra där! Olles var smockfullt, rymdes knappt att fota så många närbilder blev det haha. Träffade många bekanta och oväntat nog en kille som kände igen mig för att han varit hos oss en gång i Gummark med en kompis som också bott där. Kom tom ihåg mitt efternamn! Haha kul var det :D Kom på efter lite fundering att han heter Daniel. Oj så ointressant detta blev.

SES!

Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-14 @ 17:55:24
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0