LISTAA

Skolkar du ? Nix för nu går jag inte skola längre tihi, nämen det har väl hänt x antal gånger
Gör du frukosten själv ? Mamma stökar fram allt men jag gör mackorna själv.
Har du suttit i rätten ? Har sett på en rättegång en gång i typ åttan.
Har du slagit ner någon ? Nej
Har du pussat någon av samma kön ? Hehe jaa
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Stoppar in en papperstuss och lägger mig på rygg typ
Vem kan du prata om allt med ? Mina finingar och mamsen.
Har du solglasögon ? Har 3 par tror jag
Vem pussade du senast ? Lisa faktiskt haha
Vem kramade du senast ? Var nog lisa också, annat tillfälle dock haha
Vad är din högsta önskan just nu? Att livet fortsätter vara underbart!
Vad gör du direkt när du vaknar? Önskar att jag kunde somna om sen kollar jag hur pass risig jag ser ut denna morgon
Vem gillar du ? Alla mina vänner, familjen
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Vit(ett linne dock mohaha)
Har du string på dig just nu ? Nope
Har du bärbar data ? Yes compress, den är dock inte så bra längre...
Är du blyg ? Oftast så är jag rätt frammåt men i vissa situationer kan jag bli lite blyg.
VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar? Armar typ, eller mage, kan inte välja
Bruna,blå eller gröna ögon? Blå
Långt eller kort hår ? Kort ska det va!
Charmig eller rolig ? Tycker att dom två som sitter ihop typ men faller jag för nått så är det väl charmen.
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? Vet faktiskt inte, måste undersöka
Hur stor betydelse har kläderna? Medelstor, jag gillar killar som klär sig snyggt!
Gillar du någon just nu från det motsat könet ? Lite kanske :$
Gillar någon annan dig just nu ? Hoppas på det haha

ANTINGEN ELLER
Blått eller rött ?
Blått
Regn eller snö ? Regn, mysigt ju
Ull eller bomull ? Bomull
Rosor eller tusensköna ? Rosor
Vår eller höst ? Vår, för då kommer snart sommaren
Historia eller vetenskap ? Historia
Matte eller engelska ? Matte och engelska
Blivit kysst ? Jadå :D
Kallt eller varmt ? Varmt

ÖVRIGT
Svär du för mycket ?
Svär typ jättelite
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Ingen men nu blev jag sugen så jag slår på Starlight med Slash
Hur är vädret just nu ? Übersoligt och typ 19 grader, ska nog gå ut strax hehe
Vart skulle du vilja åka ?
Australien!!!
Vill du ha barn? Om många år så vill jag det
Isf vad skulle dom heta? Har några förslag på lager men säker är jag inte

SENASTE SOM DU:
Träffade?
Peter
Pratade i telefon med ? Nattish
Sov tillsammans med ? Haha hemlis

HAR DU?
Stått på scen ?
Yes
Varit med om en bilolycka ? Det har jag inte, peppar peppar!
Klättrat på berg ? Asså inte seriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0