MIN LÖRDAG

Förfest hos Matilda med Linda, Lisa, Jennifer, Anna, Karro, Henrik, Benne, Toni, Abbas och självklart Matilda! Sen innan avgång dök även Natalie upp som hade varit på bröllop <3. Allt slutade med den kanske konstigaste utekvällen hittils. Vi partade på Olles tills stängning sen på vägen till Max gick vi förbi utanför Allstar/Mollys där jag träffade Chrille som sa att vi skulle hänga med på efterfest hos Mange. Pga oväntade omständigheter så blev det dock efterfest utanför Valters lås- och nyckelservice för mig, Lisa, Natalie, Toni, Benne och Tomas.

Kan ju inte skriva alla konstiga händelser här men när vi gick förbi Tim på gatan och den mystiska Mattias som följde med till Mange är ju grejer vi måste komma ihåg!

Har inga bilder förutom en på 3 par foppatofflor, lite märkligt men jag återkommer när jag fått av Matilda.

TJING!

Kommentarer
Postat av: NATALIE

busig helg!

2011-08-22 @ 22:05:54
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0