ONSDAG

Gick till allas förvåning upp nio imorrse, skojar inte, när jag ringde mamma halv tio sa hon chockat "är du uppe redan"?!? Haha.

Dagen har jag spenderat med Amanda på stan, vi hade så himla mycket att prata om för jag har inte sett henne på typ en och en halv vecka för hon har varit i helsingborg. Så vi shoppade lite och snackade mycket, fikade, träffade emil helt random på stan, gick med han på kitchen, satt kvar efter han for, mattis kom, vi shoppade lite mer sen for jag hem. Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem med pizza till min hungrande mage.

Har klädkris men det löser jag och Lisa imorrn hoppas jag!!


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-24 @ 17:43:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0