ROCK YOU LIKE A HURRICANE

Wow vilken förfest vi hade igår!! Vet inte hur men vi verkar inte kunna misslyckas, roligaste festerna ever 4 veckor i rad nu!! Vi höll till i Lisas mammas superfina lägenhet där vi roade oss med sanning eller konsikvensspelet som vi köpt tidigare samma dag. Först var det jag, lisa, natti, amanda och emil men även tompi och hans kusin ida skulle komma så jag och natalie gick ut för att möta dom vilket slutade med att random kille 2 våningar upp bjöd in oss på fest med han. Jag och Lisa gick senare upp och bjöd ner dom till oss istället vilket slutade med att dom hängde med till mollys.

Nååååågra sjuka händelser han vi med under kvällen, typ att Natalie sa till mig när vi låg i soffan att hon var en ekorre och att jag var hennes ekorrbarn, jag kramade henne och skrek maaammaaa och kramade tillbaka och skrek ekorrrbaaaarn, detta följdes av ca 15 bilder på hon och mig där vi gjorde vårt bästa för att se ut om ekorrar, lol.

Alla följde inte med till mollys men jag, lisa och tompi stannade tills stängning där vi dansade loss tillsamans med emil. Var inte så himla mycket folk men när man är där med sina fina vänner kan det ju inte bli tråkigt!


Bjuder på en vimmelbild som chefen tog på mig och josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0