SOMMAR

Är omänskligt sugen på pizza just nu, calzone, hawaii, bryr mig inte vad, pizzaaaaa!!!!! Dock så har vi ingen pizza hemma och klockan är kvart i ett på natten. Ska fixa en macka typ.

Imorrn börjar alla barnen om skolan. Känns konstigt att jag inte ska tillbaka, att jag tagit studenten och därför är fri från skola nu. Asså shit vad jag saknar vissa från min klass, har ju träffat en del av dom men det är lite jobbigt att jag inte kommer att träffa dom varje dag. Claes som driver med mig, mattes sjuka men underhållande åsikter, Dunnz, och så mycket mer. Har aldrig saknat gymsnack och kvinnan ska vara i köket skämt så mycket som nu! Men det ska bli kul med nått nytt, jag är taggad på livet och det som komma skall. Har mina fina tjejer och livet känns riktigt riktigt bra nu!! Australien om en månad, jobb tills dess och förhoppningsvis efter. Är så tacksam att jag fick megafonenjobbet!! Blir nästan lite känslosam när jag tänker tillbaka på den här sommaren, förmodligen är det den bästa någonsin, nej inte förmodligen, det ÄR den bästa sommaren någonsin och tack till alla ni som gjort den så jävla bra! Studenten var king och livet har fortsatt i den andan sen dess, jag hoppas bara att det fortsätter såhär peppar peppar :D
Känns på sätt och vis som att sommaren är över nu när sommarlovet är slut, och även fast detta tekniskt sett inte har varit ett sommarlov så har jag gått skola 12 år i sträck och då är det väl så man tänker?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0