UNTZ UNTZ LÖRDAG

Fullspäckad lördag kan jag lätt säga, städade och fixade på dagen i inväntan på brudarna. Middag med familjen, Siv och Johan innan jag smet iväg för att hjälpa Mandis med en grej. Kom hem, åt och tjejerna rullade in. KUNG och SPÅRAD är väl hur jag skulle beskriva förfesten. Sa nån episk? Haha var i alla fall grymt, bästa tjejerna!!! Saknade dock några!

Sen for vi till Mollys som inte var riktigt lika bra som förra veckan men endå grymt kul! Träffade mina favvokillar Felix och Claes som jag fick krama på lite! Har inte träffat Clarre sen studenten och shit vad jag saknar han! Han skulle fixa ihop mig med nån kompis men jag sa att jag redan spanat in nån annan hihi, han fick dock inte veta vem, sa att det var hemligt när han frågade. Detta för att han lite sjukt skulle ha ihop mig med en annan kompis på studenten som har tjej, fett random men det kom han inte ihåg haha!

Jag, Nattis och Lisa stannade tills dom stängde sen blev det taxi till nyckel för min del (Tomas är bäst för han betalade!!).



Kameran var full med fula bilder och väldigt få ska delas med allmänheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0