32

Senaste

1. Kompis(ar) du träffade: Emil
2. Personen du pratatade med: Bror
3. Du fick SMS av: Peter Z
4. Du kramade: Magnus tror jag

Idag

5. Kläder: Jeansshorts och puderrosa topp, converse
6. Bättre än igår: Brännan

Imorgon

7. Är det: Torsdag
8. Planer: Megafonenutbildning

Favorit

9. Nummer: 2
10. Färg: Rosa, Gul, Blå, Vit
11. Årstid: Sommar
12. Maträtt: Tacos och Våfflor

Frågor och svar

12. Det första du gjorde idag? Gick på toa haha
13. Vad åt du sist? Friteat fläsk, strimlad biff och ris
14. Vad irreterar du dig på? Folk som inte håller vad dom lovat
15. Tror du på distansförållanden? Ja om man är kär
16. Vart reste du sist? Stockholm
17. Vad gjorde du igår kväll? Fika på Ainas med Lisa och Natalie
18. Liknar du din mamma eller din pappa? Typ 50/50 både i personliget och utseende
19. Ler du ofta? Typ jämnt
20. Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet? Kärlek
21. I vems säng sov du i igår natt? Min
22. Vilken färg har din tröja? Puderrosa men jag har bytt till ett grönt linne

Lycka

23. Är du en glad person? Det är jag definitivt
24. Vad gör dig glad? Spontana saker, vänner, familj, viss musik
25. Önskar du att du var lyckligare? Är lycklig men bättre kan det va

Kärlek

26. Har någon annan än en familjemedlem sagt "Jag älskar dig" till dig? Ja
27. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" till någon och menat det? Ja
28. Har du en flick/pojkvän? Nej
29. Är du nöjd med det? Känner att jag börjar vara lite less på att vara singel faktiskt

Hat

30. Vem hatar du verkligen? Sånna som gör riktigt onda saker
31. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja det har jag
32. Har du blivit sviken någon gång? Yes men det har väl alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0