DAG 4

Helt galen dag det här blev måste jag säga, galet bra!!!!!!!!!!

Vaknade med ögoninflamation och mådde allmänt sämst så pga att vårcentralen är stängd på helgen så fick det bli akuten. En frukost senare så åkte jag och mamma alltså till akuten där vi fick vänta i typ 2 och en halv timme, kul! Började dock må betydligt bättre under tiden så hoppet tändes att jag trots allt skulle kunna jobba på kvällen vilket jag verkligen ville, sista kvällen ju!!!!

Fick i alla fall nån kräm till ögat så det blev brabra, for till stat och hämtade mitt press-pass och sen hem för att vila, äta och göra mig i ordning.

Kom till the cityfest runt halv tolv och började vimmla, körde Kurragidetältet och Megafonentältet sen Mustasch sen ner till till Strandrestaurangen där jag träffade Megafonens egen moderedaktör som fotade mig, Simon och Petter, kul att vara med på vimmelbild fastän jag jobbar ibland haha. Slutade arbetet med en lång runda inne i S8-/Megafonentältet som slutade med att världens gulligaste par bjöd mig på en öl för att jag fotade dom <3.

Kvällen slutade dock inte där utan det blev VIP-efterfest inne på Station till halv fem. Mådde helt plötsigt som en kung och dansade i timmar med några kompisar och min chef haha!

5/5 öltält ger vi denna kväll/natt/morgon!


Harebra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0