HEJ ALLA

Oj nu var det länge sen jag skrev sist. Har i alla fall vara i Sthlm, se HP, Trästocks, jobba, se fotbollscup mm.

STOCKHOLM
Hade superkul i Stockholm. Vi började med att checka in på hotellet sen så gick vi till Tekniska museet och såg NASA -utställningen, riktigt coolt faktiskt. Lunch på fantastiska Taco Bar som jag önskar att vi hade i Skell kom efter det sen blev det shopping extreme!! På kvällen var det äntligen dags att se det efterlängtade slutet på Harry Potter, filmen var grymt bra men samtidigt riktigt riktigt jobbig att se, jag älskar HP och att det tar slut på film är nästan lika jobbigt som tomheten efter att ha läst den sista boken. Vill inte avslöja nått för er som ännu inte sett/läst sista delen men en viss man kommer alltid att vara i mitt hjärta kan jag bara säga. SE DEN!

Dag 2 var lika med golfdagen, ett besök på Bro Hof Slott (golfbana) där det snart skulle vara trävling började vi dagen med. En massa golfare var där och tränade samtidigt som funktionärer fixade med ström till kameror. Vid varje utslag så fanns dunkar med is och vitamin well drickor till spelarna, det varma vädret gjorde dock att även jag smög dit och tog del av det goda hehehe. Sen åkte vi till Stockholm quality outlet där vi spenderade MÅNGA timmar, pappa blev shoppinggalen, helt loco, han tycker ju i vanliga fall att shopping är bland det tråkigaste som finns. Till allas förvåning så köpte jag minst men jag hittade ett par jeans på Levisoutletten som jag nu förvandlat till shorts. Ca 350:-, fynd!

Dag 3 så hade vi inga riktiga planer så shopping, djurgårdsfärjan och strosande i Gamla stan fick stå för underhållning denna fina onsdag.

Vad har jag köpt då? Jo jag har köpt...
- Blått linne, Weekday
- Vit tischa med tryck, Levis store
- Jeans, Levis outlet
- Vit tischa med annat tryck, Monki
- Bikinitop, HM
- Svarta shorts, Zara
Är übernöjd med allt jag köpt och att totalen gick på under tusenlappen tack vare rea gör ju inte saken sämre precis :D

Kommentarer
Postat av: matilda

fyskämmes på mig, glömde ju igår på trästocks att du just vart i stockholm!!!

Hoppas ni haft det bra, låter iaf som det :D

2011-07-23 @ 14:48:20
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: NATALIE

STOCKHOLM <3

2011-07-24 @ 21:41:20
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0