LISTAIGENWTF

Vad heter du? Fia
I mellannamn? Anna
Vart bor du? Schellefteee
Trivs du där? Jadå!
Brukar du läsa horoskop? Grymt sällan
Har du körkort? Yeeahh!
Äger du några converseskor? Ja svarta höga och jag ÄLSKAR dom!!
Favoritdjur? Kan inte välja, älskar djur, säger orm för att min är så fiiiin!
Vad spenderar du dina pengar på? Mobilräkningar, kläder, mat, mer kläder, resor, kläder
Senaste konserten? Robyn och Mustasch på Stadsfestung!
Festar du mycket? Säger ju inte nej till fest precis hehehe
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit(i drinkar då)
Brukar du bli för full? Nejdå, eller ibland
Antal kuddar i sängen? 1
Kan du baka bullar? YES, är king!!
Har du varit med i scouterna? Nix
Bläck eller blyerts? Bläck all the way
Mc donald's eller burger king? BK, fast Torggrillen i mitt hjärta <3
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? De röda
Hur ser du ut idag? DagenEfterFestTröttaLooken
Nästa mål i ditt liv? Fortsätta jobba och fara till Australien ett par månader
Vad såg du senast på tv? Tråkig SM-vecka på ettan
Hur svarar du i mobilen? Hej det är fia eller Tjenaree!
Vem ringde du senast? Min chef Peter
Vad sa den du ringde? Lite jobbinfo
Antal timmar sömn inatt? Typ 6 timmar
Brukar du snusa? Gjort det typ 2ggr i hela mitt liv nå nej
Vad innehåller din favoritnattmacka? Tonfisk, sallat och lite majonäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0