LITE RANDOM STUFF BARA NI BEHÖVER INTE LÄSA LÄR JU VARA RÄTT VÄRDELÖST ELLER NÅTT

HAR DU NÅGONSIN...

Bråkat med ditt husdjur: Typ?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Tror inte det

STUFF...
Är du ensam nu: Ja men det är skönt och snart blir det mat och då är jag inte själv
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Partylåtar
Vill du gifta dig: Absolut!
Vill du ha barn: Inte än men om typ 10 år kanske

FAVORIT...
Rum i huset: Kök/vardagsrummet och toan uppe för den är så stor och cool lol
Typ av musik: Pop, rock, fest, det ska hellst vara glad musik
Månad: Juli kanske
Sten : Gråa stenar????????

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Pyttelite för att jag var deppad över min förkylning
Köpt någonting: Oxfilerulle
Varit sjuk: JA!!!
Sjungit: Sjungit med Robyn och diverse dunklåtar på station
Sagt "Jag Älskar Dig": Njet
Velat säga till några att du älskar dem: Njae, tror inte det
Träffat nån ny person: Många:D
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Haha ja typ jättemånga haha


SENASTE...
Låt du hörde: Kommer inte ihåg
Film du såg: Ensam hemma hahaha
Drink du köpte: Rosa panter eller vodka+redbull
Sak du stal: Typ ingen
Mat du åt: Våffla så jäkla gott!
Gången du åt en 7-Eleven korv: Många år sen

FÖRSTA....
Första bästa kompis: Typ min kusin Maja
Första inhandlade skiva: Spice Girls om jag känner mig själv rätt
Första förälskelse: Hehehehehe
Första begravning: Har tack och lov inte varit på nån, peppar peppar
Första piercing/tatuering: Mah ear när jag var 7
Första fiende: Vet inte om jag kan kalla nån fiende haha

SENASTE....
Senaste människa du slog: Hmm
Senaste stora bussresa: Happis i fjol
Senaste dusch: När jag kom hem i natt/morse
Senaste irritation: Förkylningsjäveln
Senaste glass: En GBsandwitch som inte var så himla god
Senaste skjortan du haft på dig: Min mest älskade jeansskjorta igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0