MEGAFONEN

Blev lite kaos idag för att jag skulle träffa Mange klockan tre för utbildning och för att få mitt arbetsgivarintyg som skulle inlämnas till arbetsförmedlingen senast idag. Kom dock på klockan två att dom stänger fyra, men tack och lov så var Mange redan på plats i studion så jag kunde svänga förbi där innan och fixa förmedlingsgrejen. När jag kom till arbetsfrömedlingen lyckades jag dock låsa in nycklarna!!!!! Hur dålig får man vara!!!!!!! Ringde pappa som var snäll och kom med extranycklarna så det löste sig och jag blev bara typ 5 min sen.

Utbildningen var enkel och bra. Vi tog även ett kort på mig som ska vara på megafonen när jag lägger ut bilder, såg inte bra ut :S aja blir kanske bättre när bilden är typ 40x40 pixlar och svartvit hoppas jag :D Fick mig även en fräsch megafonentisha som jag ska visa upp vid tillfälle.

SES!

P.S är ni sugna på att kolla in megafonen så är adressen www.megafonen.nu om ni inte redan vet det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0