PUT YOUR HEARTS IN THE AIR

1. Äta frukost 2. Köra till Boviken 3. Fota 4. Bada och sola 5. Fota mera 6. Vänta på Mange 7. Hjälpa Mange 8. Köra hem 9. Göra mig klar med dusch osv på typ 25 min 10. Köra till Skråmträsk och sen inte hitta rätt 11. Middag i Skråmträsk 12. Köra till stan och vimmelfota 13. Äntligen klar så jag for till Olles och chilla. Nu har jag till slut fixat alla bilderna och det som åtarstår är att skicka fotbollsbilderna till Mang3 men det tar 1000 år att zippa och sprend är assegt idag, lär ju sitta här till typ 4 lol. Kul att det var typ 33 grader idag och att han var tvungen att ha kostym på bröllopen han fotade;P

SETT, HÖRT OCH FÖRSTÅTT
- Det lönar sig att chansa att det finns parkering
- Vattnet i Boviken var tydligen 25 grader men kändes som typ 17
- Såg en sjöjungfru i havet, skojjar bara det var en snygg kille
- Manges objektiv är galet bra
- Har jag bråttom blir jag supersnabb på att fixa till mig
- Jag är inte säker på hur bråttom stavas??
- Är sämst på att hitta rätt
- "Så nu är det supa som gäller" "Hon raggar" "Joooo" - Mang3



Det var riktigt mycket folk idag i Boviken och det förstår jag! Har haft en fantastiskt bra dag men nu är jag riktigt trött alltså!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0