SOL <3

Igår så blev det en vända på stan med Matilda, hittade ingenting men några galgar blev inköpta till operation garderob som jag tog iru med när jag kom hem. Sjukt hur mycket kläder man kan ha som aldrig används vilket resulterat i kaos och 3 överfulla garderober. Är i alla fall fixat nu och jag triiiiivs. Efter det gick jag ut och tog vara på solen och värmen som jag ÄLSKAR.

Idag var det Boviken för hela slanten och det blir det även imorgon då jag lovat Mange att fota åt han på fotbollen, är ju som ni säkert vet beach-fotboll ATM på Bovikens havsbad (massvis med heta fotbollskillar som tycker att det är för varmt för att spela i tröjja?? Vem kan säga nej till det?!). Har pressat som en galning idag för det behövs kan jag säga, har så svårt att bli brun att det är pinsamt haha.

Har jobbat nu ikv och ja, jag älskar mitt jobb men idag var det faktiskt tungt att fota på Allstar, typ inge folk ju!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0