TRÄSTOCKS

Torsdag
Nykter kväll tillsamans med Amanda och Emil, vi såg adept mm och smidde planer för lördagen. Amanda skulle jobba dan efter men vi babblade på lääänge endå:) superkul

Fredag
Nyktert även denna kväll då det var dags för mig att jobba. Var först med brudarna på trästocks till typ elva dock sen cyklade jag till centrum där det var heldött, var folk på olles dock så jag fotade där. En kille söderifrån kallade mig Gördis, tydligen hade nån annan fotat han som hette så. Sen klämmer han ur sig att tjejer så snygga som jag heter Gördis för han?? Aja, trevligt med komplimanger i alla fall haha.

Lördag
Nu var det all in, förfest hos mig sen Tove. Jag, Mandis och Emil var astaggade och klockan 8 började festandet. En massa drinkar och x antal shorts så tog vi oss inte långt. Jag däckade i soffan och Emil och Amanda tog taxi hem. Aja var typ en av dom grymmaste förfesterna ever i alla fall haha! Glömde på nått sätt bort att jag inte tål så mkt längre pga att jag inte festat ordentligt sen studenten för att jag varit förkyld i typ en månad.

Dom flesta bilderna är VERKLIGEN inte ok att visa här på bloggen men jag lägger ut några från helgen som gått :)

Fredag (bilden har Natalie tagit)


Lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0