+ -

Tänkte göra en liten livssammanställning, kan vara kul att läsa om ett tag :D sjukt random men ni kan ju hoppa till nästa inlägg...

+ Jag älskar mitt jobb
+ Jag har hela sommaren framför mig
+ Kommit över en hemlig kille
+ Gillar andra killar
+ Australien närmar sig
+ Ska njuta av invitational och beach soccern i sommar trots att fotbollen i sig inte intresserar mig
+ OS är i alla fall inte på 4an eller 5an
+ Första sommarn med körkort

- Gillar nog lite för många killar
- OS blir på 6an
- Midsommar är ej färdigplannerat och det är 5 dagar kvar
- Kommer inte kunna gå all in på festivalen vissa kvällar för jag jobbar, kul med jobb dock hihi


Sommarlåt nr1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0