ÄNTLIGEN ÄR DET IGÅNG!!!!!!!!!!!!!

Första stadsfestdagen idag vilket betydde jobb för mig men också en chans att träffa alla andra som jobbar på megafonen innan jag skulle börja fota vilket var superkul! Hoppas ni alla besökte Megafonenfesten ikväll för den var awesome, bandet var awesome och folket var awesome!!

Trots förkylning och huvudvärk krigade jag mig igenom kvällen som var grym! Slutade dock med maxad huvudvärk och hosta men det försöker jag vila bort och sen blir det nya tag igen på fredag (Okej jag skulle typ inte säga nej till att fara på festivalen imorrn med hihi) då det är dags för ROBYN!

SORRY TJEJER ATT JAG MISSADE FÖRFESTEN MEN DET TAR VI IGEN I HELGEN <3 <3


Kommentarer
Postat av: NATALIE

det är lugnt! vi har igen det i helgen som du säger! ;)

2011-06-30 @ 17:12:00
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0