FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VA VI ÄR BRA!!

Det är svårt att summera den bästa dagen i mitt liv men jag ska göra ett försök...

Dagen började ungefär kvart över sex då jag gick upp för att göra mig i ordning. Jag packade champagne och glas sen bar det av mot bonnstan där det fotades innan det var dags för champagnefrukost hos Ogge.





Mamma lämnade av mig hos Ogge där vi var drygt halva klassen men det var jättekul och supermysigt! Champagnen var dock liiite för god och min flaska på 37,5cl tog slut alldeles för fort vilket Felix och Claes tyckte var sjukt kul. Felix tyckte att jag skulle smaka på hans och snart var jag på glas nr 2. Satte mig brevid Felan med ett fullt glas och han sa "Den där gick inte ner lika lätt va?" för han tyckte inte om sin och jag svarade glatt "Det här är mitt andra glas". Så fort det var slut så sa jag att jag inte skulle dricka mer men då tyckte grabbarna att det var ju så mycket kvar i flaskar också sprang Clarre och hämtade flaskan och hällde upp mer + en Dieselshot (bra Fia)!!!!!! Men det är ju bara studenten en gång i livet och vad spelar det för roll att jag var fullast ever när vi kom till skolan haha.


Skyldig 1 och 2 (fast det var ju mitt fel egentligen)

På skolan tog vi klassfoto, gick hela tiden och höll i F och C så att jag inte skulle ramla, sen skickade Felix mig på ICA med dom andra killarna och sa att nån skulle låna mig pengar så att jag kunde köpa mig en cola haha. Efter det så bjöd LO på smörgåstårta och betyg och det var som vanligt så hiiimlaaa gott <3 älskar smörgåstårta!!


Kyrkan var 1000 grader men en timma senare så var vi fria och vi tog oss fort ut för att träffa våra familjer och vänner, kramas och få fina blommor och nallar.



Att åka skrinda var fantastiskt kul. Bjöd glatt bort lite av min dricka för jag kände att jag nog inte behövde mer cider med tanke på att jag en timma senare skulle träffa bland annat farmor och farfar hemma. Vi sjöng och skrek, Claes och Matte hade fina konfettipistoler som dom skjöt med och andra rökte cigarrer och blåste i visselpipor. Så klart så hade vi inte planerat vad vi skulle göra på scenen på torget, vi är ju trots allt EC3IT men vi kom fram till att Juan skulle hålla tal och strippa, han skippade dock strippningen när det var dags till allas besvikelse men det var nog kanske lika bra!!







När jag kom hem var det dags för supermysigt fika med ca 20 pers, det var min, Sofia och Jimmys släkt och det bjöds på fika och goda mackor vilket behövdes. Några stannade kvar och åt middag och chillade tills det var dags att dra sig mot bonnstan och mingla med övriga studenter.



Vi festade ordentligt hela kvällen och jag tog tillfället i akt på station och berättade för alla hur mycket jag tycker om dom vilket känns lite pinsamt såhär i efterhand men vadå, det är ju studenten!!

Det är ju omöjligt att få me alla dagens händelser och minnen men det blev en liten resumé i alla fall!
Kommer sakna min klass och den andra klassen så sjukt jobbigt mycket men livet går vidare och nu taggar vi sommarn och resten av livet people!!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0