LANTERNAN

Håller just nu på att sprenda 159 av de 360 bilderna jag tog ikväll på Lanternanpremiären till Peter. Jisses va kul det var!! Krutov var råbra som vanligt och det var även folket, hade gott om bilder på bandet att välja mellan nu när jag kom hem för jag fotade dom som en galning. Hade kunnat göra jobbet på typ en timma men det slutade med att jag var där i typ 3 timmar, träffade så många stjärnor som jag stod och pratade med!

Det händer verkligen så mycket kul när man jobbar som vimmelfotograf.. allt från en glad kille som kommer fram och frågar om jag är från megafonen och blir överlycklig när jag säger ja - till lite överförfriskade människor som är allmänt glada och ger komplimanger hit och dit, pussar mig på kinden eller håller om mig bara för att dom vill och sånt gillar jag!!

ÄLSKAR MITT JOBB!!!!!!

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha, ville int att klippet sku sprida så främlingar kan se, därför ja inte länkade i inlägg ;) Men här är det! :



http://www.youtube.com/watch?v=jUO3ZBjgskk



Hoppas ljudet funkar.. annars så kan ja säga användarnamn & lösen, har inget värdefullt där precis ;)

2011-06-26 @ 00:19:23
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0