MÅNDAG

Hade tänkt fara till arbetsförmedlingen redan på morgonen men jag var så trött efter brist på sömn senaste dagarna så jag tog en sovmorgon tills det var dags att rulla in mot stan där jag skulle träffa Nattis för att käka lunch och shoppa lite. Vi pratade och pratade på tatung tills det kändes som att servitören ville bli av med oss, efter en dag som i fredags så har man mycket att snacka om kan jag säga!! Vi började också smida lite planer inför sommaren (det blir av hoppas jag ;)!).

När Natalie skulle med bussen så gick jag till arbetsförmedlingen, jordens roligaste plats!

Väl hemma blev det god middag sen tog jag bilen och körde till kroken där jag badade för första gången i år trots att det var ca 12 grader ute, det kändes ju varmare i vattnet i alla fall haha. Mys efter det och nu var tanken att jag skulle se hockey men den spelar jag in och ser imorgon för jag är göööööörtrött!


Natti natti lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0