THE SIMS

Nöter The Sims 2 i sinne just nu, känns ju bra att slösa bort ca 3 timmar i kväll på detta spel men kul är det haha!! Imorrn blir det dock nytta då jag far på arbetsförmedlingsinformaion på expolaris med Mandisen, kuuuuul!!!! Eller inte kul men efter blir det golunch på stan förhoppningsvis och lite shopping på det, bra bra säger jag :D


Nu till nått helt annat, bildena jag och mamma betällt kom idag. Beställde en massa från studenten som ska få bli en fotovägg typ i mitt rum, ska fixa det så snart som möjligt för det behöver pyntas lite känner jag.

Kommentarer
Postat av: NATALIE

haha The sims är helt klart beroendeframkallande!

svar: haha inget att säga förlåt för ju ;) men grattis till jobbet :D !

2011-06-22 @ 17:18:41
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0