TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT...

...spelades på radion när jag for för att hämta Amanda i Kroken och jag blev sjukt taggad. Kvällens destination var Olles och att festa på en onsdag är sommarens grej känner jag.

Det blev riktigt packat på Olles och en riktigt trevlig kväll tills vi tyvärr blev tvungna att dra hem för tidigt men så kan det gå ibland.

Råkade ut för en 30++are som tydligen spanade in mig som aldrig förr och sen spände musklerna för att impa på mig, blev inte imponerad haha. Snackade ett tag med Kippe och Rikke och tygligen har Rikke teater med Helena och Amanda, random?? Kippe tyckte att jag kunde köra hem dom eftersom att jag tagit körkortet men kom snabbt på att det kanske inte var nån bra ide hahaha.

Idag så har jag varit och handlat med Matilda och ikväll kommer Sofia hit för att plannera studentfikat!
Imorgon låter det som att det blir fest och Olles igen men före det hinner jag förhoppningsvis till stan för att shoppa <3

Kommentarer
Postat av: NATALIE

vänta lite nu har jag missat något?! har du tagit körkortet?! :D

2011-06-04 @ 19:03:59
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0