2011-05-30

Idag var jag på körlektion 07.05 sen cykla vidare till skolan för att inse att jag inte hade några lektioner alls idag. Chillade i alla fall ett tag med Felix och hjälpte han med databas, han hade dock problem som vi behövde min dator för att fixa så vi tog hans bil och körde hem till mig och satt där och arbetade ett tag.
Tillbaka sen till skol3 för att hämta cyklen fast först var Felle snäll och åt lunch med mig på skolan för det kändes så ovärt att fara hem och äta då det ju finns mat på skolan, det var dock inte alls gott :/.
Gick ett tag på stan och nu är jag på mamis jobb och hänger för det regnade så jag ville inte cykla hem och jag var lite sällskapssjuk haha, alla andra har typ skola nu så jag hamnade här.
Skulle lägga upp en bild på mig och Felix sen kom jag på att jag inte har nån sån på mammas dator :pPPpPppppPPp, fick bli en från en kväll då jag träffade Felleflax istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0