GJORT OCH GÖR

Gjorde jag igår: Skola, risig dag
Gjorde jag i morse: Hade lilla uppkörningen, gick ganska bra
Gjorde jag till lunch: Träffade mami på stan och käkade en kebabrulle i parken, gott vare!
Gör jag nu: Försöker installera Sims 2 men det går inte bra...
Ska jag göra sen: Träna sen duscha och fixa inför kväll
Ska jag göra ikväll: FEESSTT!! Förfesten på Station och jag är supertaggad! Förfesten blir hos Karro.
Borde jag göra: Träna och göra körkortsteori
Kommer jag att göra det: Träna, ja, teori, förmodligen inte
Göra imorgon: Tjejmiddag med mamma, Mandis och Anna, kommer blir supermysigt och jag längtar!!

Bjuder på en bild som inte har med nått att göra... bonuspoäng till den som vet vad bilden kommer ifrån hehehe


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0