HAPARANDA YAO

Klockan 7 i morse anlände Mattis, Anna och Amanda och hämtade upp mig för att sen hämta upp Jennifer och börja 3timmars färden till Haparanda och Finland.
Vi började med att fara till Alko men jag blev lite besviken på att allt var dyrare förutom starkspriten som man måste vara 20 för att köpa, lite fail men i alla fall kul att kunna köpa själv!
När vi kom till IKEA var alla jättehungriga så vi skyndade oss när vi kollade första halvan av affären så att vi skulle komma till maten haha! Det var i alla fall suuuupergott, åt som vanligt fläskkotlett med pommes, bea och chutney, MUMS! Lite inköp blev det men mest till mamma som skulle ha tavelhyllor osv...  Som med alla roadtrips så är det inte målet utan resan som är det bästa!!

Bilder kommer när jag fått några från dagens fotografer Matilda och Amanda

Dagens fail: Min skiva jag bränt igår funkade inte men vad gör det om 100 år!

Kommentarer
Postat av: matilda

KANONDAG! ;)



Haha, faaail med skivan

2011-05-21 @ 19:43:15
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0