HELGEN INNAN HELGEN FÖRE STUDENTEN

Förfesten till förfesten bestod av mig, Karro, Madde, Frida och några killar. Jag hade en 8procentig cider från alko som var som en vinflaska som jag drack ur flaskan som värsta alkisen, breezern som följde var lite extra god kan jag säga haha.
Väl på förfesten på Station så var det förvånansvärt lite folk, dom hade tyvärr bara öppet där nere också så det bästa dansgolvet saknades!!! Det var dock riktigt kul att träffa Emil och sen Jimmy där, stod och snackade med båda ett bra tag. Kvällen sen lite jobbig pga en tafsande snubbe som verkligen inte fattade nått!!!! Fick mig en gott skratt dagen därpå då jag kom att tänka på Jimpes kompis Linus som kom och la armen om mig och frågade om jag var Jimmys kusin, jag ba ja också frågade han en massa saker, fattar inte hur kan kunde ha så bra koll på mig haha, vars jag bott osv? Vi snackade lite sen ropade han på Jimmy "Jimmy nu är jag kompis med din kusin". Det roliga var att tre min senare hade vi samma konversation igen då han hade glömt typ allt, älska fylla! :D.


På lördan så for jag och mamma till Kroksjön där vi hade supermysig tjejmiddag med Anna, Amanda och Matilda <3.



Söndag var det ju morsdag och den spenderades på vägen med övningskörning och fika med minst sagt galna kusiner hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0