MAH B-DAY

Dagen började med sång och paket och efter en bilfärd för att hämta upp farmor och farfar så blev det fika och lite mer paket, myys! Sedan vad det dags för grillad kyckling som jag valt till middag!

Jag och Nattis fyller båda år den 14de maj så halv åtta anlände ett gäng glada tjejer redo för fest och fest blev det. Han inte platta håret men vad gör det om 100 år? Askalas var i alla fall målet för min del och jag lyckades minst sagt!! Vi skrattade och skrattade, och prommenaden till Mollys var fylld av "sjönsång" och roligheter. På Mollys fick jag och Natalie gå in gratis för att vi fyllde år och det firades med ännu en Breezer, smart??
Ett gäng härliga bilder togs under kvällen men långt ifrån alla borde visas för allmänheten, här kommer dock en liten bildbomb med inte allt för spårade bilder...

Slutligen tänkte jag summera kvällen lite... Natalie gillar att göra pussmun på alla bilder. Jag och Emelie kan texten till Pokémonlåten"Han hade just kommit". Fotografjakt. Sänkte allt som bjöds på. FinSMS från Emil. "Visst kommer den bilden på bloggen!?" (sorry Nattis men vi tar den på msn istället haha). Alla måste dansa och "Vi måste ha .?.maraton".

Asball kväll/natt, en födelsedag jag aldrig glömmer!! Tack tjejer <3

 


Kommentarer
Postat av: NATALIE

men puss! haha....

2011-05-16 @ 21:22:35
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0