FRIDAY WITH NIKKSTAR

I fredags så gjorde jag mig i ordning och fick skjuts till nikki för det var festdags!!! Vi pratade och hon gjorde sig i ordning sen så gick vi ner till stranden och busade, vi gungade, tog kort och höll på haha. Sen så for vi till en pub, stannade i typ 10 min sen for vi till en nattklubb där vi skulle få komma in gratis men vi fick inte komma in än så vi gick till den andra nattklubben liquids som är råbra, vi var dom absoulut första som gick in så vi hade två barer och dansgolvet för oss själva haha, det var råkul! Var nära på att sno dricka men så gör man ju inte lol.

Vi gick i alla fall tillbaka till Vibe sen och fick dryckesbiljetter för 5 drinkar, drack en gratisdrink men sen ville vi ha öl så vi köpte öl (smart när man har gratis drinkar), dansade ensamma på dansgolvet sen drog vi tillbaka till liquids där vi dansade loss, pratade med killar. Jag är en svensk modell som far till australien för att komma ifrån paparatzis osv lol.

En av dom absolut bästa utekvällarna någonsin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0