I KNOW MY BLOG HAS BEEN A BIT DEAD...

... but im still alive!

Sorry att jag inte bloggat men jag har haft ganska fullt upp. Har hunnit med allt fran en grym avskedsfest i perth, 3 shooterbuckets plus en tiopack pa typ 7 pers, fatt en aldeles for kort frisyr, tva harliga festkvallar i sydney, bondi beach, shopping, traffat en massa nya harliga ppls, kommit till nz, festat med kelly och hennes kompisar, sett nya twiligt och om 10 dagar landar jag pa falmark.

Ska faktiskt bli riktigt skont att komma hem igen, har saknat alla sa mycket sa nu vill jag bara hem mysa med min familj och mina kara vanner!! Come at me sweden!!!!

Har hant sa mycket mer men det ar for mycket for att beratta pa en gang.

Cya babess!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0