TISDAG

Awkward moment när jag blivit så van att skriva på en engelsk dator istället för min att när jag väl har min så börjar jag skriva a istället för ä...

I alla fall så sov jag  länge idag, försöker bli av med min dumma förkylning. Sen kom Kelly och hämtade mig och vi åt supergod lunch på ett japanskt ställe, sen shoppade vi lite, blev en skjorta, en tröja och ett linne för mig. 35 dollar, såååå billigt!!! Sen for vi och kikade lite på the warehouse.

Nu har jag solat, tränat lite och smörjt in hela kroppen med after sun, är asrädd att bränna mig för dom har typ inget ozonlager här, scary!

Nu ska jag chilla lite vid datorn, fish n chips till middag, me likiee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0