BÄSTA DAGEN

35 freakin grader idag i skuggan, love it!! I morse så for jag russ shay och TJ till freo för att kolla på lite sevärdheter, njuta av cafegatan och gå på marknaden (och spana in söta killar som tyvärr verkade ha tjej allihopa)... Haha! Gillar fremantle skarpt:D. När vi sen kom hem så spelade jess ovh dylan stingers, jag följde med dom till stranden där vi badade, hade sandkrig och superkul! Väl hemma igen så käkade vi jordgubbar sen gick jag över till emma och hängde med henne ett tag. Gudomlig middag i för andra dagen i rad, idag kyckling med sallad, igår "svenska" tacos !!! Tydligen så har man inte gurka creme fraice majs och lök på dom i australien utan bara tacosås sallad och tomat, blev i alla fall succe tror jag, jag och jess åt fem var hahah! Har pga onyttigt matintag senaste veckorna blivit väldigt orolig att jag gått upp i vikt, vägde mig idag och tack och lov var det bara typ ett kilo haha. Russ har dock funnit detta väldigt komiskt och påpekar hela tiden att jag kanske går upp 100g om jag äter typ choklad eller nått extra hahahah xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0