BIO OCH SÅNT

Igår så väcktes jag av rapmusik på högsta volym, hela huset vibrerade. Jess trodde tydligen att han var ensam hemma men insåg sitt misstag när han hörde duschen. "Väckte jag dig höhöhöh??"

Jag föreslog stranden men Jess var mer taggad på att spendera sina nyförtjänta 20 dollar så han föreslog bio och jag gillade den iden så vi tog bussen till Rocko. På vägen dit blev Jess sjukt taggad på att jag skulle pierca läppen, jag var inte lika taggad men det var typ allt han pratade om hela tiden vi var i Rocko haha. Vi såg i alla fall tre muskitörerna och den var grym!!
Väl hemma så var det lunchdags vilket slutade med att jess kastade makaroner på mig, snodde min mobil, jag jagade han runt i huset, blev utlåst, fiskpinne på mobilen och mer spårat. Jess ville fara till perth och jag hade lätt varit på om jag inte redan hade planer med Amanda att fara till rocko med henne då hon skulle boka sin tatuering också skulle vi gå till stranden där för jag hade aldrig varit där förr. "You're gay" var jess svar på det, basic lol.
Amanda hämtade mig typ halv fyra, sen när vi var klara for vi förbi Emma sen kom jag hem, åt middag, spelade XBOX med Jess och satt sen och pratade med russ till kvart över 3 på natten haha.
Underbar dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0