DEN 8DE OKTOBER

Var det dags för Jess födelsedagsfest, jag vann marshmallowtävlingen som gick ut på att proppa in så många marshmallows i munnen som möljigt för att sedan dricka ett glas cola och tugga och svälja dom. Hela 6 st lyckades jag proppa in, 1 och en halv mer än Brittany som kom tvåa. Spenderade en del av kvällen med att prata med två av Jess tjejkompisar som båda var 14 år. Dom var väldigt nyfikna på hur vi har det med dating, sex osv i sverige för här är det helt crazy, typ alla bärjar ha pojkvän och sex när dom är 14!! OMG! Russ blev lite dragen och avslöjade lite för mkt om en grej jag och Shay berättat för han och Marika, pinsamt men jaja, spelar inte så stor roll egentligen kanske,,, Jag och Jess spelade stingers (bordstennis men den som vinner en boll får slå en boll på den andras rygg hur hårt som hellst). Det är galet hur många gånger saker och ting slkutar med att jag jagar Jess runt huset/gården för att han varit störd haha, hände även på festen lol. Älskar när han är på bra humör för då är han hur rolig som hellst :D. Typ halv ett på natten kom emma hem från ett bröllop så då for vi till rocko där vi nattklubbade ett tag, fick mig i säng tyyyp 5 på morgonen sen gick jag upp 7 för jag hade lovat att göra plättar till frukost haha, lite trött dagen efter men det gick bra endå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0