PERTH IGEN

Vaknade igår av D12 eller nått på högsta volym i morse följt av att Jess sprutade vatten på mig, plockade upp och studerade min rosa BH sen föreslog att vi skulle fara till perth. Jag var på så ca en timme senare var vi på väg.  När vi väntat på bussen till tågstationen i ca 15 min kom jess på att han skulle byta skor, självklart kom bussen medans han var borta men jag uppehöll chaffisen lite tills jess kom löpande med nya skor och en pepsi maxx åt oss var <3 (jag är en coca cola person all the way men det är bättre än inget right!).

Målet för mig var att hitta en klänning till på lördag(check) och för Jess att göra en till piercing i läppen(check). Hahaa hur vi lyckades fixa det trots att han inte är 18 är en rolig historia som innehåller några lögner och förmodligen även nån bruten lag men whatever haha! Stolt Jess som nu tror att han är Lil Wayne för att han också har s
piderbites :)
Lunch som vanligt på red rooster, 5 dollar för pommes+BLT wrap+dricka är ju både billigt och gott!


Skrattar fortfarande åt Jess okontrollerbara fnissande när vi var inne i en underklädsaffär, helt sjukt! Sen när alla kommit hem sprang han in i mitt rum och hämtade mina nya trosor och sprang omkring och fnissade och sa att det såg ut som en ballerinakjol hahaha.

Sad news igår var att Troy åkte ur Beauty and the Geek Australia, sate va het han var!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0