SENASTE DAGARNA

Lördagen var superkul, slutade dock tidigare än jag önskat!! Såg två killar jag ville ha, en hade tjej och den andra är troligtvis gay :/ fyllesamtal vilket resulterade i ett missat samtal och sms när jag vaknade. Shame!!

Aja söndagen så for jag TJ och Jess till stranden för det var 10000 grader, annars var det mest chill och bus. Ägde Jess lite när han som vanligt sa fia is gay och jag svarade yes i have probably kissed more girls than you jess, WIN! Fick high five av marika. Fick även ananasUDL i håret tack vare jess, sen slickade han på handen och drog den genom mitt hår, fresch!!! Vad är det här för ställe lol. Gick till IGA på kvällen för att spana efter hetingar men det var bara 40plussare där för lite kvällsshopping... Sötaste killen jag sett där är fortfarande killen i vit tisha som Russ totalsågade, följt av killen med linne tatuering och uggboots, tydligen vred jag på huvudet så snabbt att russ var orolig att jag skulle få wiplashskada och gå in i någonting. LOL. Sen har vi ju irländaren som jobbar i bottleshopen men han har bara varit där en gång...

Idag handlade jag mat och gjorde lunch till marika och mig, mys! Imorrn ska jag nog fara till rocko, får se. Var i alla fall varmt idag så jag solade. Blir nog samma imorrn då det ska vara 30 grader, hoppas på hetingar i rocko shops.
OMG vilket konstigt inlägg det där blev, love yaaas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0