TORSDAG

Igår gick jag till wollies och köpte en banan, kilopriset är 56kr, min banan gick alltså på typ 11kronor, galet!! Men gott var det :D

Idag vaknade jag 12.30, gick i och för sig inte och la mig för att jag chattade till efter två på natten med natalie <3. Duschade och åt lunch sen kom Marika och Jess hem en tväris från jobbet för att jess ville inte gå på allmän toa i köpcentret "ill get raped" öhhh... Jess har inte tafe tors och fre så jag brukar oftast hänga med han då men eftersom att han hjälpe marika idag så hakade jag på dom i brist på annat.
När vi kom hem så for Jess Russ och jag och handlade, först svängde vi dock förbi hos Dylan för att Jess hade köpt en cola åt han som det stod Dylan på. När vi knackade på så öppnade en man och jess ba är dylan hemma, han ba dylan vem?? Vi var alltså vid fel hus XD. Bra där! Vi körde till nästa gata och kom rätt hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0