WADDAPIN

Har aldeles för mycket att göra för att kunna uppdatera ordentligt men här kommer en liten sammanfattning av veckan. Jag har gjort plättar, köttbullar och makaroner och kladdkaka. Var till Rocko för shopping med Emma och Tasha, varit till Rocko med Jess dan efter och igår var vi till Perth han och jag och shoppade. Idag fiskade jag Russ Shay och TJ, vi fick dock inget men det var hela 28 grader idag så jag solade :D I förrgår efter vi varit till rocko så tog jag och jess med dom små och for till stranden där jag badade!!! Varmt i vattnet och eftersom att solen börjat gå ner så kändes det ännu varmare :D
Jess har fått mig att se både Wolf Creek och Texas chainsaw massacre the beginning, gillade dom inte, han somnade, KUL! Gillar inte skräckfilmer.
Jag har det i alla fall underbart bra här och trivs som fisken i vattnet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0