BÄSTA TORSDAG

Har haft en riktig toppendag med full rulle! Träffade Lisa L på Calles där vi käkade lunch och pratade på i två timmar, supermysigt! Sen kom Lisa G och vi gick på stan ett tag, standard. Går man på stan för mycket när men ser vilka varor som är nya på affärerna? Därefter satte vi oss på torget också kom Natalie tätt följd av Tomas och hans kompis. Typ 2 min senare kom även Toni och Benne. Lisa for iväg med Toni och Benne och jag och Natalie bestämde oss för att shoppa lite och Tomas hakade på. Slutade med jeans och tisha till Tomas och leggings till Nattish har jag hört tyktesvis för jag var tvungen att lämna dom på carlings för det bjöds på hamburgare hemma. Avslutat dagen med Dumpad på tv och nu ska jag strax på en date med kudden.

Bjuder på 2 kort från dagen kallade, mobilpaus och Tompi med hatt.


Puss och kram!
TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0