FREDAGEN INNAN FREDAGEN

Dagen spenderade jag först med Tompi, vi käkade lunch på Dallas t nästan två timmar!! Snacka bra på att babbla om ingenting! Efter det så gick vi på stan, jag köpte stumbyxor och nudlar, tomas köpte chinos. Sen fördrev vi tiden med att titta på folk och snacka lite tills Mike behövde insläpp i lägenheten.
Hemma gjorde jag tandori chicken med nudlar och grönsaker, mums! Sen efter middan var det bara jag och pappa hemma så jag chillade med han tills jag drog till brudarnas förfest en stund innan jobbet. Var rätt dött på stan så alla bilder togs på folkparken där det var toxic bar, snacka fest alltså!! Superkul, var knappt tvungen att göra nått, har aldrig varit med om ett så lättfotat evenemang haha. Träffade supermånga kompisar/bekanta så hips vips hade jag varit där i 3 timmar och tagit 268!! kort. Inte dåligt haha.

Jag och Emil drog till Max där Alle var och åt lite sen skjutsade jag boysen till Alle, snacka glada att slippa gå hehe.
TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0