HAR SPÅTT DET

Top 3 i slutspelet i år blir Färjestad, Djurgården och Skell, då vet ni det :D Tompi säger hv 71 skeå färjestad.
Enligt tomas kommer Skell 5a i seriespelet, han ändrade sig fort från 4 för att handen sa åt han. Dom kommer ligga 6a innan jul. SM-guldet vinner dom, jag håller med!!
Nu ändrade han sig "nä men dom åker i semin mot färjestad eller hv 71", jag står fast vid guldet dock!:D Tomas tror att Färjestad vinner guldet.
Själv tror jag att dom kommer 4a i seriespelet, ligger 3a innan jul.
Med närmare eftertanke så byter jag bort djurgården mot HV, vill verkligen att hv går längre än djurgårn!! För Livs skull och för att jag alltid tyckt bättre om dom.

Kommentarer
Postat av: Mike

Kan säga redan nu att Linköping kommer vara top 3 ;)

2011-09-14 @ 17:29:53
Postat av: Tompi

Du har så fel mike! :D

2011-09-14 @ 18:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0