MIN HELG

På fredag var det äntligen dags för avskedsfesten som vi alla (i alla fall jag och natalie) gått och väntat på i två veckor!! Det var verkligen en superkul förfest med jättemkt folk och många småsjuka händelser... takklätter, en random kille i vardagsrummet och annat festligt :D Vi tog grymt mycke kort men dom får jag ikväll förhoppningsvis:)
Måste tacka Lisa ännu en gång för den grymt snygga sminkningen hon gjorde på mig till festen i avskedspresent!! <3 Tack du är så bra Lissaaa!!
Igår var det jobb men före det så hängde jag, lisa och natalie i tonis lägenhet med han och benne. Att jobba gick rätt bra förutom tafsande 40plussare och efter jobbet hamnade jag på olles där jag hängde med mike ett tag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0