SOMMERING

-Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Flera grejer faktiskt, lite småhemligt dock.

-Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov!

-Vilka länder besökte du?
Bara varit i swe i sommar faktiskt.

-Är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
En partyresa med brudarna till typ Magaluf

-Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
6 augusti för det var då bästa månaden i mitt liv satte igång, den började med förfest och Jenne sen Mollys och pussar med Tim hihi

-Största misstaget?
Det tar vi nog inte upp här

-Har du varit sjuk eller skadat dig?
Varit mer eller mindre förkyld in princip hela sommaren, kuuul

-Bästa köpet?
2 festlinnen och mina nya levis som jag gjorde till shorts, mobilen måste nog också nämnas

-Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping och festande

-Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick megafonenjobbet, succe!!

-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?
Little bad girl, motherlover, om sanningen ska fram, jag kommer och jack sparrow...

-Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Har haft mitt livs bästa sommar så definitivt gladare!

-Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Seriöst festa ännu mera haha, och solat.

-Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit.

-Hur tillbringade du midsommarafton?
I kroken med Amanda mfl

-Hur många förhållanden?
Inget, åååååå

-Favoritprogram på tv?
Tror inte jag har kollat på tv nått nästan, kör på Midsommer för det är king och det har jag sett

-Bästa boken du läste i sommar?
Har faktiskt inte läst någon bok, ovanligt hehe...
-Har du träffat några nya vänner i sommar?
Oja! Riktigt många faktiskt, några riktiga godingar har jag lärt känna:D
En maxad bild(vi var på max hehehe) från en maxad kväll denna maxade sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0